Zapraszamy do korzystania z rozwiązań oferowanych przez WCSS, wspierających realizację procesów badawczych.
Szeroki wachlarz oferowanych usług obejmuje zarówno dostęp do licznych narzędzi, jak i wsparcie użytkowników w zakresie: zakładania kont, logowania, pobierania i konfigurowania certyfikatów, a także instalacji czy konfiguracji oferowanych narzędzi informatycznych.
Za naszym pośrednictwem mogą Państwo korzystać również z aplikacji takich jak: Zoom - wsparcie przy organizacji spotkań zdalnych czy Indico - kompleksowe zarządzanie wydarzeniami, konferencjami, wykładami, seminariami itp..
Oferujemy również dostęp do zasobów superkomputerów obliczeniowych: Bem 2 i Lem. Dostępne są na nich zarówno kompilatory do uruchamiania własnego oprogramowania, jak i już zainstalowane specjalistyczne oprogramowanie naukowe (informujemy, że superkomputer Bem 2 działa w oparciu o architekturę operacyjną typu Linux oraz system kolejkowy SLURM).
Poniżej znajdą Państwo wszelkie niezbędne instrukcje. Prowadzimy również szkolenia z zakresu świadczonych usług oraz oferujemy bieżące wsparcie techniczne. Jeżeli zachodzi potrzeba uzyskania informacji, które się tutaj nie znalazły, lub pojawiła się konieczność szkolenia, prosimy o kontakt pod adresem: helpdesk@e-science.pl lub poprzez komunikator Element. Odpowiemy na pytania, doradzimy, udzielimy niezbędnej pomocy.
Gdzie uzyskać pomoc?
- adresy e-mail: helpdesk@e-science.pl
- numery telefonów: (71) 320 47 45, (71) 320 47 35 - weryfikacja usług
Zgłaszanie problemów bezpośrednio na e-mail: kdm@wcss.pl
Prosimy do każdego swojego zgłoszenia dołączyć możliwie szeroki zasób informacji, jakich jak: login użytkownika, numer zadania, sposób zlecenia zadania (np. nazwa skryptu ze wszystkimi parametrami, własny skrypt - w postaci załącznika) oraz pełną ścieżkę do plików wynikowych. Ułatwi i przyspieszy to obsługę Państwa zgłoszenia.
Nie zalecamy wykorzystywania w korespondencji osobistych adresów e-mail administratorów, z uwagi na możliwe urlopy i delegacje.